Школа педагогічної майстерності
«Школа покликана озброїти професією і надати професії морального характеру, тобто, щоб людина дивилася на професію як засіб служіння своїй державі. Тому народна школа має бути трудовою школою праці. Ручна праця, за теорією Кершенштайнера, повинна бути не лише предметом науки, але й загальним принципом виховання.»
А.Волошин “О соціяльном вихованю” (1924 р.)
Впровадження інноваційних технологій навчання. Посібник
Попович М.І.
Впровадження інноваційних технологій навчання при викладанні історії [Текст]: Навчально-методичний посібник / М.І. Попович. –
Ужгород: Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2019. – 195 с.
На сторінках видання автор ділиться напрацюваннями з впровадження різних методик викладання, технологій навчання та виховання, які застосовує у власній педагогічній діяльності з високою результативністю. Розглянуто деякі питання самоосвіти педагогів та розвитку їх професійної компетентності. Значну увагу приділено питанням створення ефективного навчального простору для формування основних професійних, предметних компетенцій всіх учасників освітнього процесу. Розглянуті автором теми стануть у нагоді і вчителям загальноосвітніх навчальних закладів.